Tuesday, December 10, 2013

STAR


Sama tak? Muka dia sama dengan awak.. Hmmm sedihnya,, selalu jadi macam ney.. Saya nak luah kat awak,, saya dah buat awak sedih.. Awak, saya minta maaf apa yang saya cakap tuu awak amik serious.. Saya pun tak ada niat apaapa pun masa cakap arep pun tak pernah marah saya.. Sebab time tuu saya tak nak awak marah saya.. Saya hargai awak,, awak memang pentingkan saya.. Cuma saya jea kan? Saya cakap kawan n sedara pentingkan.. Paling penting family saya.. Akan datang suami dan anakanak saya.. Jahatnya saya tak pentingkan awak.. Kenapa laa saya macam ney.. *panggil lori langgar saya beramairamai.. Lagii berapa hari awak nak daftar.. Jangan laa macam ney.. Awak kata maafkan saya,, tapi awak ungkit kesalahan saya.. Awak tak rela untuk maafkan saya sebenarnya dalam hati awak.. *forgive but not forget.. So what for you forgive if you still cannot accepted.. But its all up to you.. You choose you way, yourself.. Who am i.. Im nothing.. Totally nothing.. What i know is just regretfull.. I want the old you.. The person i knew and make my heart melt and beat fast.. The one that make me so important in your life.. How ever, i keep thinking, what will happen to us for the next year, and year.. If we still together? Glad to know that if that true.. But the facts? We also never know.. But Allah does.. Now its still raining in the end of year.. Same as our relationship.. Hope, next year will getting back to normal.. Saya rindu awak.. Saya akan cuba bertahan selagii mampu.. Walaupun hati saya macam kulit bawang, tapi saya akan cuba jadi kentang..heehehe *ada kea? Awak,, jangan laa menangis k.. Awak satusatunya yang ada dalam hati saya.. Saya tak nak jadi macam waktu saya dengan FARID.. 4tahun lebih tak beri makna apaapa.. Sedih.. Sekian