Monday, December 23, 2013

Putus?

Mudahnya awak melafazkan.. Menyesal? Ya Allah, Tuhan saja tahu perasaan tadi.. Tapi tetap tahan n bersabar.. Saya dah cuba pertahankan hubungan kita.. Tapi kalau awak dah bersumpah lillahita'ala apa saya nak kata.. Saya terukkan? Saya layan awak macam SAMPAH kan.. Saya tak pernah buat apaapa untuk awak.. Berbanding awak? Banyak kan pengorbanan awak untuk saya.. Sampai tahap ney.. Saya kan tak pernah hargai awak.. Awak asyik cakap saya teringat dekat farid? Saya sayang dia lagii? What kind of question is that? Kalau sampai saat ney saya masih ada perasaan dekat dia saya takkan putus asa untuk terus tunggu dia.. Dan saya takkan berpaling pada awak.. Pada awak mungkin awak menyesal mengenali saya.. Tapi tidak pada saya, mungkin ini semua dah takdirNya.. Allah dah aturkan perjalanan hidup dan jodoh saya.. Saya terima dengan hati terbuka..  Ini keputusan awak, saya terima.. Berpeganglah pada kata dan janjimu Shaeirul Aqmal.. Saya betulbetul sayang pada awak:'( Ya Allah! Kuatkan hati hambaMu yang hina ini.. Engkau tetapkanlah pendirian hambaMu.. Aminn..
Kembalikan MAL yang saya pernah kenal dulu.. ;'(